Prečo použiť dotazník PLUS?
- firma šetrí cca 3-násobok ročného príjmu (náklady na nábor),
- dlhoročná reputácia pre presné predpovede ako sa kandidát bude správať v práci,
- zameriavajúci sa na vstupné a supervízorské pozície,
- skvelé riešenie pri hľadaní vhodných kandidátov a talentov,
- podložený 30-ročným výskumom a výkonnostnými dátami,
- ihneď aplikovateľný,
- trvá 5 – 7 minút,
- 74 otázok,
- obsahuje dynamické otázky, ktoré sa môžu použiť pri pohovore.
Súčasťou výsledkov testu je aj grafické zobrazenie 3 škál:
Spoľahlivosť
Táto škála vyjadruje, do akej miery je človek „dobrým“ zamestnancom v zmysle dodržiavania pravidiel, tolerancie dohľadu, uplatňovania sebakontroly, dokončovania pracovných zadaní či vyhýbania sa zbytočnému riziku. Ľudia s vysokým skóre sú zvyčajne dôslední, spoľahliví a disciplinovaní. Ľudia s nízkym skóre bývajú impulzívni, roztržití, prípadne menej prispôsobiví.
Vyrovnanosť
Táto škála vyjadruje mieru, v akej sa človek javí ako pokojný, vyrovnaný a dobre naladený. Ľudia s vysokým skóre dobre zvládajú stres a záťaž – zväčša zostávajú pokojní, rozvážni, nevzrušení a zvyčajne vplývajú upokojujúco aj na okolie. Ľudia s nízkym skóre bývajú napätí, náladoví, citliví a stres môže negatívne ovplyvniť ich pracovný výkon.
Orientácia na zákazníka
Táto škála vyjadruje mieru, v akej dokáže človek v prípade potreby poskytnúť dobrý zákaznícky servis. Nejde pritom o osobný šarm alebo priateľskosť – veľa introvertov je veľmi dobrých v oblasti zákazníckych služieb a mnohí extroverti sú v tejto práci slabí. Ľudia s vysokým skóre na tejto škále bývajú pokojní, zdvorilí, úctiví a trpezliví. Ľudia s nízkym skóre zvyčajne pôsobia nepozorne, rozptýlene, napäto a niekedy príkro.