Rozvoj riadiacich zručností

Program sa zaoberá hodnotením, organizáciou a riadením práce podriadených, zlepšením vonkajšej a vnútornej komunikácie. Zahŕňa oblasti osobnej motivácie, zlepšenie účinnosti rokovaní, riešenia problémov, delegovania, rozhodovania, plánovania, synergie a kontroly. Kurz zvyšuje úroveň riadenia a vedenia ľudí a zlepšuje osobnú efektivitu účastníkov.
 

Komu je určený?

Riadiacim a vedúcim pracovníkom firiem a organizácií, ktorým program pomôže v tom, aby viedli úspešne firmu. Náš program im pomôže a podporí v naplnení tohto poslania.

Cieľ a stručný obsah programu

Cieľom tohto programu je zlepšiť efektívnosť firmy. Vyššia efektívnosť sa dosiahne rozvíjaním riadiacich a organizačných schopností vedúcich pracovníkov. Rozvoj sa uskutočňuje pomocou interaktívnych cvičení. Na nich sa účastníci naučia nevyhnutné kroky ako plánovať a prakticky uskutočňovať delegovanie, motivovať, vypracovávať stratégie a zlepšovať schopnosti, a tým úspešne spolupracovať s ostatnými. Pravidelný cyklus - výuka, cvičenie, uplatnenie v praxi, hodnotenie zaručuje, že každá časť programu má praktický prínos a prináša skutočné merateľné výsledky. Príklady, ilustrácie a jednotlivé modelové situácie sú vždy konkrétne príhody z osobného a pracovného prostredia účastníkov programu. Kľúčoví ľudia spoločnosti, vyzbrojení týmito novými schopnosťami a zmenenými postojmi, dokážu výrazne zvýšiť efektívnosť a úspešnosť organizácie.

Moduly programu:

  • Pozitívny postoj v riadení 
  • Riadenie a vedenie ľudí
  • Efektívne riadenie RPC
  • Líder ako komunikátor
  • Kreativita
  • Kreativita podľa profesora De Bonna
  • Porady
  • Riešenie problémov
  • Organizovanie
  • Rozhodovanie
  • Delegovanie
  • Motivácia
  • Kontrola
  • Hodnotenie a odmeňovanie zamestnancov
  • Osobnostná analýza manažéra
  • Štýly riadenia a vedenia ľudí
  • Situačné riadenie I.
  • Situačné riadenie II.
  • Transformačné a transakčné vedenie
  • Vnútorný leadership
  • Manažment zmien
  • Vnútropodniková komunikácia
  • Riešenie stresových situácií
  • Rétorika manažérov
  • Manažérske kompetencie
  • Duchovná inteligencia manažérov
  • Technika spätnej väzby
  • Koučing zamestnancov
  • Základy vyjednávania
  • Faktory úspechu vo vyjednávaní
  • Princípy vyjednávania
  • Vyjednávacie zručnosti
  • Základy tímovej spolupráce
  • Komunikácia v tíme
  • Tímové role a úlohy
  • Vedenie tímu
  • Základy časového manažmentu
  • Techniky časového manažmentu
  • Plánovanie v práci manažéra
  • Zlodeji času v manažérskej praxi

Kľúčové oblasti, ktoré program rozvíja

  • schopnosť viesť a schopnosť rozhodovať
  • delegovanie, kontrola a hodnotenie pracovníkov
  • cieľovo-orientované plánovanie, organizovanie a riadenie
  • vnútorná a vonkajšia komunikácia
  • motivácia na základe osobných rozhovorov
  • efektivita osobných rokovaní
  • riešenie problémov
  • efektivita využívania času
  • vypracovanie akčných plánov

Jedinečnosť programu spočíva

  • vo vytváraní osobných projektov
  • v uplatňovaní metódy osobného koučingu
  • v používaní výsledkov modernej teórie riadenia
  • v aplikácií metód rozvoja komunikačných schopností (synergia, pozitívna spätná väzba, časová rozloženosť)

Očakávaný výsledok

Osvojením si praktických a moderných metód riadenia, vedenia ľudí sú účastníci vyzbrojení zručnosťami, pomocou ktorých sú efektívnejší a úspešnejší tak v riadení, ako aj vo vedení svojho pracovného kolektívu. Napríklad porady skrátia o 75% svojho času, majú prehľad o efektivite svojich ľudí, sú odvážnejší a rozhodnejší pri dosahovaní cieľov spoločnosti.