Cena: 50,00 €
Organizačná forma vzdelávania: - Prezenčná + diskusia a priebežné konzultácie k jednotlivým bodom programu seminára
Rozsah kurzu: 6 hodín
Termín kurzu: 24.4.2015
Program:
1. Analýza zahraničného trhu - štruktúra základných kritérií
a) Trh kupujúceho, resp. predávajúceho - ponuka/dopyt
b) Obchodno-politické aspekty a ich vplyv na trh
c) Mentalita trhu a partnera - dôležitý časový a negociačný faktor
d) Komerčná oblasť - pozícia partnera, pôsobenie konkurencie, obchodné a platobné riziká
e) Technická oblasť - komoditné znalosti, referencie kvality, aplikačný servis, certifikácia
f) Pracovné podmienky - klíma, doprava, osobná a zdravotná bezpečnosť
2. Obchodné rokovania v zahraničí
a) Organizačno-technická a odborná príprava (zapojenie obchodných zástupcov)
b) Komerčná diplomacia a osobná argumentácia
c) Časový manažment rokovania
d) Vecný a spoločenský profil komerčnej komunikácie
3. Dlhodobé vytváranie partnerskej pozície - súčasť celkového imidžu firmy a osobnosti
a) Budovanie korektných a stabilných obchodných vzťahov
b) Preverenie našej komerčnej pozície u zahraničného partnera
c) Reálna a objektívna analýza pozitív a negatív spolupráce so zahraničnými partnermi
4. Praktické skúsenosti z rokovaní s obchodnými partnermi v Európe, Afrike, Ázii a v Amerike
Seminár zahŕňa:
- Lektorské služby (diskusia a priebežné konzultácie)
- Študijný materiál
- Občerstvenie