TERITORIÁLNE ZVLÁŠTNOSTI, KOMERČNÁ MENTALITA ZAHRANIČNÉHO TRHU A PARTNERA

Cena: 50,00 €

Organizačná forma vzdelávania: - Prezenčná + diskusia a priebežné konzultácie k jednotlivým bodom programu seminára                

Rozsah kurzu: 6 hodín                                            

Termín kurzu: 24.4.2015          

 

Program:

1.  Analýza zahraničného trhu  -  štruktúra základných kritérií
     a) Trh kupujúceho, resp. predávajúceho  -  ponuka/dopyt
     b) Obchodno-politické aspekty a ich vplyv na trh
     c) Mentalita trhu a partnera  -  dôležitý časový a negociačný faktor
     d) Komerčná oblasť  -  pozícia partnera,  pôsobenie konkurencie,  obchodné a platobné riziká
     e) Technická oblasť  -  komoditné znalosti, referencie kvality, aplikačný servis, certifikácia
     f) Pracovné podmienky  -  klíma, doprava, osobná a zdravotná bezpečnosť

2.  Obchodné rokovania v zahraničí
     a) Organizačno-technická a odborná príprava (zapojenie obchodných zástupcov)
     b) Komerčná diplomacia a osobná argumentácia
     c) Časový manažment rokovania 
     d) Vecný a spoločenský profil komerčnej komunikácie

3.  Dlhodobé vytváranie partnerskej pozície  -  súčasť celkového imidžu firmy a osobnosti
     a) Budovanie korektných a stabilných obchodných vzťahov
     b) Preverenie našej komerčnej pozície u zahraničného partnera
     c) Reálna a objektívna analýza pozitív a negatív spolupráce so zahraničnými partnermi

4.  Praktické skúsenosti z rokovaní s obchodnými partnermi v Európe, Afrike, Ázii a v Amerike

 

Seminár zahŕňa:

  • Lektorské služby  (diskusia a priebežné konzultácie)
  • Študijný materiál
  • Občerstvenie