ZÁKLADY RIADENIA ľudských zdrojov v podniku
Podnikovú kultúru netvoria iba tradície, logo či marketing podniku. Podnikovú kultúru vytvárajú každý deň v prvom rade samotní zamestnanci podniku a ich vzájomná komunikácia, súdržnosť a spolupatričnosť.
Máte svojich zamestnancov zadelených na správnych pracovných pozíciách? Sú dostatočne motivovaní? Aký komunikačný štýl preferujú vaši zamestnanci? Sú dostatočne sebavedomí? Ktoré oblasti (nesprávne plánovanie, neefektívna práca...) patria k tým najproblémovejším pre vašich zamestnancov? Ako zvládajú stres v práci?
Nielen na tieto, ale aj na ďalšie otázky dostanete odpovede prostredníctvom dotazníkov, testov či cvičení, ktoré sú zahrnuté v novom akreditovanom online vzdelávacom programe Základy riadenia ľudských zdrojov v podniku.
Cieľom tohto programu je efektívnym a zaujímavým spôsobom oboznámiť firmy, prípadne individuálnych účastníkov kurzu s modelmi, tipmi, spôsobmi pri riešení každodenných problémov vyskytujúcich sa pri práci, pri spoznávaní podnikovej kultúry, ale taktiež aj pri reagovaní pracovných tímov pri zavádzaní zmien.
Akreditovaný online program je rozdelený do 5 celkov:
- podstata riadenia kultúry v podniku
- riadenie výkonnosti pracovných kolektívov
- personálny manažment a kultúra v podniku
- riadenie zmien v podniku
- riešenie prípadových štúdií
Každá z 5 odborných tém je účastníkom kurzu k dispozícii v pravidelných týždenných intervaloch, v prípade akýchkoľvek otázok a pripomienok od účastníkov, budú lektori spoločnosti GENERATÍV k dispozícii online. Zároveň je každá odborná téma ukončená kontrolným testom, ktorý pozostáva z 20tich otázok. V závislosti od preberanej problematiky je každá odborná téma doplnená o dotazníky, cvičenia a testy s vyhodnotením.